sobota, 20 października 2012

new in

Witam! 
Dni są coraz krótsze, a noce coraz dłuższe- jak co jesień, którą (bądź co bądź) uwielbiam. Trzeba zacząć inwestować w nowe, cieplejsze rzeczy i lektury na długie wieczory. Dlaczego lubię jesień? Ma w sobie niepowtarzalny klimat i twórczo inspiruje, co daje "pozytywnego kopa" do działań :) Żałuję, że tym razem nie udało mi się zorganizować wypadu na FW do Łodzi, ale mam nadzieję, że za rok uda mi się w 100%! 

A oto i buty, których (od 2 dni) jestem szczęśliwą nabywczynią. Ujęły mnie swoją prostotą, ale i detalem w postaci zamka. Jaki jest paradoks? Buty, które są bardzo tandetne i mają bardzo dużo elementów kosztują mniej i są w większości sklepów, a buty, które są totalnie minimalistyczne da się znaleźć w kilku sklepach i jeszcze do tego za wyższą cenę... co mamy o tym myśleć? Jakie buty Wy wybieracie na jesień? 




Buty- Wojas
Shoes- Wojas

Poza tym czekam tylko, aż w MISBHV ponownie będą bluzy "Team Paris", dajcie znać jak będziecie coś o tym wiedzieli, będę wdzięczna! Tymczasem powoli zaczynam się zbierać do kina na "Obławę" Krzyształowicza, wieczorem napiszę jak moje wrażenia i dodam kilka zdjęć. Miłego dnia <3

3 komentarze:

  1. PIĘKNE ;o Idealna prostota. Za sam wybór tych butów zaczynam obserwować, bo jestem ciekawa innych wyborów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże jakie masło maślane wymodziłam, aż wypada przeprosić.

      Usuń