poniedziałek, 22 października 2012

Proenza Shouler Resort 2013

Dzisiaj krótko i bardzo na temat- prezentuje Wam kilka zdjęć od Proenzy, które totalnie mnie ujęły! Minimalizm to coś, co uwielbiam i będę zawsze, więc... enjoy! Które Wam się najbardziej podobają? Miłego wieczoru, sweeties!

Today's post will be very short- I'm presenting some pictures (from Proenza od course) for You. This one is completely ideal for me. Minimalism is it, what I love and I will forever! Well... enjoy! Which of them do U like most? Have a nice evening, sweeties! 

P.S. I especially love shoes from this collection- they are simple and feminine. 



Jedno z moich ulubionych! One of my favourites!




Moje ulubione! My favourite!



Jedno z moich ulubionych! One of my favourites!







4 komentarze:

  1. Wszystko mi się podoba ale outfity z 2, 3 i 4 zdjęcia są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja, zgadzam się z Twoim typem - płaszcz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiem co w tej kolekcji jest najlepsze. Perfekcja. Piękne chłodne kolory, kroje, materiały, żadnych ale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie lubię minimalizm, ale z tej kolekcji odpowiadają mi tak naprawdę tylko dwa stroje. Biała i czarna sukienka z paskiem w talii.

    Ale ja to ogólnie jestem czarno- biała, więc nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń